התנהלות יו"ר הועדה לאיכות השלטון: חשיפות מטרידות

אבי יעקב No Comments on התנהלות יו"ר הועדה לאיכות השלטון: חשיפות מטרידות

רק לפני שבוע נחשף כי יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, מחייב את עובדי התנועה להשתתף בהפגנות נגד ממשלת הימין. היום מתפרסם כי שרגא עשק אישה קשת יום אותה ייצג בבית המשפט בתביעה ממונית וגבה ממנה שכר טרחה מופרז על הטיפול בתיק. ארגון בצלמו בדרישה: "השעה את עצמך מיידית"

יו"ר התנועה לאיכות השלטון עו"ד אליעד שרגא
Lawyer and founder of the Movement for the Quality of Government, Eliad Shraga speaks at a protest against Prime Minister Benjamin Netanyahu calling on him to quit, at Habima Square in Tel Aviv, following the announcement by Attorney General Avichai Mandelblit where he announced his decision that PM Netanyahu will stand trial for bribery, fraud and breach of trust in three different corruption cases, dubbed by police Case 1000, Case 2000 and Case 4000. November 30, 2019. Photo by Miriam Alster/FLASH90 *** Local Caption *** הפגנה ראש הממשלה בנימין נתניהו הפגנת שמאל כיכר הבימה תל אביב אליעד שרגא צילום: מרים אלסטר / FLASH90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רק לפני שבוע חשף העיתונאי אבישי גרינצייג בכאן חדשות כי אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, כפה על עובדי התנועה לחתום על הסכם עבודה חדש המחייב אותם להשתתף בהפגנות נגד ממשלת הימין.

היום מפרסם העיתונאי גיא פלג ב-N12, כי אישה שאותה ייצג עורך הדין המוכר אליעד שרגא, שמזוהה יותר בשנים האחרונות כמי שמשמש יו"ר התנועה לאיכות השלטון, מעלה נגדו טענות קשות על האופן שבו טיפל בעיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי.

הקרדיט על החשיפה שייכת גם כאן לאבישי גרינצייג, שפרסם את הדברים בכאן חדשות. לדבריו, כלפי חוץ מציג את עצמו שרגא כלוחם צדק, שנאבק במשך שלושה עשורים נגד תאוות בצע, שחיתות ומוסר קלוקל. לא בטוח שהדברים שנציג היום עולים בקנה אחד עם הערכים להם הוא מטיף.

ארגון בצלמו מסר בתגובה לפרסומים השונים: "לאור כלל הפרסומים בהתנהלותו של מר אליעד שרגא שלכאורה עולים כדי התנהגות פסולה ומאוד לא אתית, דבר שרחוק שמיים וארץ מאיכות השלטון. ולאור דרישתו התמידית של יו"ר התנועה מכל מבוקריו להשעות את עצמם ארגון בצלמו דורש מיו"ר התנועה אליעד שרגא להשעות את עצמו עד לסיום ובירור כל הפרסומים החמורים בענייניו. שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: נאה דורש נאה מקיים. על יו"ר התנועה להוכיח דוגמה אישית להשעות את עצמו ולצאת לחופשה ולמאבק על חפות וניקיון ידיו. ככל שהוא לא משעה את עצמו אנחנו קוראים לכל אחד ואחת להפסיק כל שיתוף פעולה, תרומה או כל קשר לארגון הנ"ל".



0 תגובות